26 Mayıs 2009 Salı

Romanyali Teniscinin Karari ve Yurdum İnsaninin Tepkileri...

Bügün yine olağan şekilde haberleri online olarak okuyorum , birçok gazete bu habere yer vermiş...

17 yaşındaki tenisciden ilginç karar başlıgıyla

İçeriginde genç teniscinin büyük gögüsleri yüzünden maç içinde istedigi perfomanmansi gösterememesi ve bu yüzden bir küçültme operasyonu geçirecegi yaziyor aslinda bu noktaya kadar ilginç bişey yok , yurdum insaninin tepkileri asıl ilginç olan bende sizlerle bunlari paylaşmak istedim....

-bu bir cinayet olur. BM, AB, Greenpeace ne varsa artik buna engel olunmali
-Anıtlar Kurulunu Göreve Çağırıyorum, bu güzelliğin tadilatına izin verilmemeli. :))
-Şu an moralmen çökmüş durumdayım..
-Bunu yapacaksanda bari bir iki grand slam sonrarinda yapsaydinda canli seyredilsekdik... :(
- Kariyeri için değer mi bilemiyorum, ama ileride bel ağrılarına da sebep olabilir...

Yorumlara maruz kalan tenisçi ise Simona Halep

Blog Archive