21 Mayıs 2009 Perşembe

Hidayet'i takip etmek...


Basketbolla oldum olasi aram hep iyidir , Efes'in koraç kupasini kazandigi senelerdi benim ilkokul yıllarim o başarı fazlasiyla etkilemişti beni ve basketbol oynamaya itmişti beni.

İlkokulumuz basketbol takımı vardi fakat kadro sene başında belirlenmişti ama ben kadroya girmeliydim o takımda olmam gerektigini düşünüyordum, bunu anneme anlattim annemde beni oldukça destekledi ve coach'la konuscagini söyledi ve annem bana güzel haberi iletmekte geçikmedi "1 hafta gelsin bi görelim ama fazla heveslenmesin" kelimleri dökülmüş coach'un agzindan , devam eden süreçte oldukça başarılı oldugumu söylemek zor olmaz , takımın point guard'i olmuştum biranda.Hep hırslı bi çoçuk oldum ki bu hırsı , kazanma hırsı , hiç kaybetmedim. Hiç unutmuyorum basit bir antremanda topu yakalamak için saha dışına cıkmamasi için zıplayip topu çevirdikten sonra kafamı duvara cok sert vurmuştum , bu aslinda hırsın bana verdigi en büyük zarar degildi hırsımın en kötü sonuçu amasya'daki final maçında 5 faulle oyun dışında kalmam bunun devaminda babamın sahaya girip hakemlerle kavga çabasi içine girmesi ve salondan atılmasiyla sonuçlanan olaya sebeb olmasi....

Anliyacaginiz bende basketbol aşkı büyüktür.

NBA , National Basketball Association , Dünya'nin en kaliteli basketbol ligi olarak kabul edilir, bende ligdeki Türk oyunculari saat farkına rağmen hep takip etmeye çalıştım.Hidayet , Mehmet OKUR , Mirsad TÜRKCAN , İbrahim KUTLUAY , Zaza....

Hidayet 8 senedir NBA 'de S.Kings tarafindan 16. sırada draft edilerek NBA serüvenine başladi ben onu daha çok Spurs ve Magic formalari altinda daha yakından takip etme şanşım oldu , bügünlerde Hidayet çok konuşuluyor ki çok konuşulmasının sebebi iyi perfomansi , konferans finallerinde Orlando son şampiyon Celtics'i yari finalde , Sixers ilk turda eledi.Boston serisinin 7.maçında çok iyi bir perfomans sergileyen Hedo takımını konferans finallerine taşıdı diyebiliriz.7. maç sonrasinda NBA efsanesi Reggie Miller " Eminim Micheal Jordan böyle bi maçının olmasini isterdi" diyerek Hedo'nun bu mükemmel perfomansinin ne kadar üst düzey oldugunu net bi şekilde belirtti.

Dün gece Hidayet yine sahaya çıktı ve 15sa 14ast ile kariyer playoff ast rekorunu kırdı , son çeyrekte Magic 29 sayi atti 26'sinda Hedo sayi ve assistleriyle vardi.

Uykusuz geceler geçirsemde Hidayet'i takip etmeye devam edicem , onunla gurur duydugumuzu umarim Okyanus ötesinden hissedebiliyordur.


Blog Archive